Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2007

Η τέχνη φτωχότερη...

Σήμερα την ώρα του περιβόητου debate αποφάσισα να ασχοληθώ με κάτι που πέρασε στα ψιλά γράμματα της ελληνικής ειδησιογραφίας... σήμερα έφυγαν από τη ζωή 2 μεγάλοι καλλιτέχνες (η τέχνη είναι αμφιλεγόμενη οπότε τα συμπεράσματα δικά σας).
  • Ο ένας γείτονας μας, Ιταλός και μεγάλος τενόρος, έκανε όλο τον κόσμο να αγαπήσει την όπερα (εντάξει ήταν και η Μαρία Κάλλας), με σπάνια φωνητικά προσόντα... και αγαπητή φυσιογνωμία παντού...

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=829516&lngDtrID=253
  • ο δεύτερος δικός μας...o Νίκος Νικολαϊδης...σκηνοθέτης, αγαπημένος από τους σινεφιλ...με καλές ιδέες
http://www.mic.gr/cinema.asp?id=21490

το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να σας προσφέρω μερικά video απο δουλειές τους και 2 άρθρα περί αυτών... η δουλειά μου είναι να σας δίνω την άκη του νήματος...εσείς το ξετυλίγετε...


http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=829516&lngDtrID=253

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2007

όλοι ίσοι (;) , όλοι διαφορετικοί...



 με λύπη παρακολουθώ όλες τις φωτιές
 που βρίσκονται σε εξέλιξη, αλλά και αυτή της Πάρνηθας
 όπου ο μεγάλος πνεύμονας πρασίνου της Αττικής κάηκε...
 
   η αντίδραση του μέσου έλληνα όμως
 είναι το ζάπινγκ όταν βαριέται να βλέπει συνέχεια φλόγες
 και κακόμοιρους κατοίκους να κλαίνε την νόμιμη ή την
 παράνομη περιουσία τους... έτσι αλλάζουμε κανάλι
 και βλέπουμε "Μαρία η άσχημη" για να πάρουμε λίγο τα
 απάνω μας και να περάσει η ώρα χωρίς να να μας
 προβληματίσει κάτι.
Αλήθεια πόσο άσχημοι είμαστε με τέτοια
 συμπεριφορά; 
   Όλοι τώρα τρέχουν μετά την Πάρνηθα να
 μας πουν ότι το περιβάλλον έχει προτεραιότητα, θα
 το προστατέψουμε και άλλες μεγαλοστομίες τέτοιου
 είδους. 
   Αναρωτιέμαι το λόγο που το
 περιβάλλον δεν έγινε σημαία των πολιτικών με το ναυάγιο της
 Σαντορίνης ή την περίπτωση της Πτολεμαϊδας. Στην
  Αλεξανδρούπολη παλεύουμε ενάντια στον αγωγό
 πετρελαίου Μπουργκάζ - Αλεξ/πολης και για την εξόρυξη χρυσού.
 Οι δύο επενδύσεις που είναι σίγουρο ότι θα
 φέρουν καταστάσεις μη αναστρέψιμες για το περιβάλλον,
 υπογράφτηκαν σε πανυγηρικό κλίμα από τους
 περισσότερους βουλευτές αυτής της χώρας. 
   Συμπεραίνω με λύπη ότι οι τοπικές
 φωνές δεν ακούγονται, πνίγονται στο
 κυκλοφοριακό χάος όταν φτάνουν κοντά στην πρωτεύουσα. Αλλά
 όταν καίγεται το σπίτι της πρωτεύουσας όλα τα περί
 περιβάλλοντος τα κάνουμε σημαία προεκλογική. 
   Οι δράσεις που κάνουμε για αυτό είναι
 μεγάλες εκδηλώσεις όταν πρόκειται να
 υποδεχτούμε τύπους "Αλ Γκορ", αλλά για την ουσία τίποτα σοβαρό.
Τ΄αποτελέσματα τα βλέπουμε αυτές τις  μέρες στην 
τηλεόραση.
   Κρίμα γιατί πιστεύω ότι το
 περιβάλλον είναι το ίδιο παντού. Όλοι έχουν δικαίωμα σε καθαρό
 αέρα, σε καθαρή παραλία, σε ελεύθερους κοινόχρηστους
 χώρους, πρόσβαση στο δάσος.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ












Χωρίς να γνωρίζω την κυκλοφοριακή

μελέτη για το πάρκινγκ στο Πάρκο Εθνικής
Ανεξαρτησίας που υποθέτω ότι εκπονήθηκε,
συνοδευόμενη από τις αναγκαίες
συνοδευτικές μελέτες πχ περιβαλλοντικών
επιπτώσεων κλπ - το περιεχόμενο των οποίων
θα πρέπει να δημοσιευθεί για να το
πληροφορηθούν οι πολίτες, καθώς πρόκειται
για μεγάλο έργο στο κέντρο της πόλης το
οποίο θα έχει σοβαρές συνέπειες στην
καθημερινή μας ζωή - θεωρώ ότι, καταρχήν
πρόκειται για την χειρότερη λύση που θα
μπορούσατε να σκεφθείτε για το
πρόβλημα της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων
μέσα στην πόλη, για τους παρακάτω λόγους:
* Η κατασκευή του πάρκινγκ θα
προσελκύσει αντίστοιχο αριθμό αυτοκινήτων με
αυτόν που θα αποσύρει από τον δρόμο,
καθώς θα ελευθερωθούν για παράδειγμα 100
θέσεις αυτοκινήτων που πλέον θα παρκάρουν
στο χώρο στάθμευσης με αποτέλεσμα άλλα
100 οχήματα να πάρουν τη θέση τους στο
δρόμο. Αποτέλεσμα αυτού θα είναι ο
διπλασιασμός των οχημάτων που θα
κυκλοφορούν στη Λεωφόρο Δημοκρατίας.
* Όπως σωστά επισημάνθηκε από τον
δημοσιογράφο κ. Πανταζίδη σε άρθρο του, η
είσοδος του χώρου στάθμευσης δεν θα
μπορεί να γίνει από την παραλιακή, εξαιτίας
της καλοκαιρινής απαγόρευσης της
κίνησης των οχημάτων, οπότε η είσοδος θα
είναι είτε από την Λεωφόρο Δημοκρατίας
είτε από τον πεζόδρομο της Ακαδημίας. Δεν
νομίζω ότι χρειάζεται να αναλυθούν οι
επιπτώσεις στην κίνηση εάν η είσοδος
είναι από τον κεντρικό ή ο κίνδυνος για τα
παιδιά στη δεύτερη περίπτωση.
* Οι ρύποι που θα εξέρχονται από τον
υπόγειο χώρο στάθμευσης θα επιβαρύνουν
την ατμόσφαιρα της πόλης και οι πρώτοι
που θα το πληρώσουν θα είναι οι μαθητές
της Ακαδημίας.
* Η καταστροφή του πάρκου Εθνικής
Ανεξαρτησίας κατά την περίοδο κατασκευής
του έργου θεωρείται βεβαία - του
μοναδικού λειτουργικού πάρκου της πόλης που
χρησιμοποιείται από τους πολίτες
καθημερινά, έστω και με μικρή κάλυψη σε
πράσινο που έχει. Η όποια μετέπειτα πρόβλεψη
για αποκατάστασή του δεν θα μπορεί να
γίνει καθώς θα είναι απαγορευτική η
φύτευση υψηλόσωμων δένδρων, τα οποία
εξαιτίας του μεγάλου και βαθέως ριζικού τους
συστήματος θα απαιτούν μεγάλο βάθος
χώματος το οποίο όμως θα επιβαρύνει το
κόστος κατασκευής αλλά και το βάρος που
θα πρέπει να αντέχει η οροφή του
υπόγειου πάρκινγκ. Αποτέλεσμα αυτού θα είναι
να μην φυτευτούν μεγάλα δένδρα αλλά να
γίνει ένα επιφανειακό πάρκο με
παρτέρια και θάμνους, του οποίου όμως η
προσφορά σε σκιά, O2 κλπ θα είναι πολύ
μικρότερη από το υπάρχον πάρκο.
Τι θα μπορούσε όμως να γίνει για το
κυκλοφοριακό πρόβλημα της
Αλεξανδρούπολης, πριν φθάσουμε σε σημείο να μπουν και
εδώ δακτύλιοι και διόδια? Το μόνο
σίγουρο είναι ότι δεν μπορεί να δοθεί μία
οριστική και μόνιμη λύση, παρά μόνο
συνδυασμός επιμέρους παρεμβάσεων και
ταυτόχρονα θέληση και προσπάθεια τόσο από
πλευράς Δήμου όσο και από πλευράς πολιτών
και Τροχαίας. Και φυσικά όχι
αποσπασματικές κινήσεις όπως αυτή με την
κατασκευή των πεζοδρομίων που προχωρά ο Δήμος.

Ο στόχος και όλα τα μέτρα που θα πρέπει
να πάρει η Δημοτική Αρχή, πιστεύω, ότι
θα πρέπει να κινούνται προς την
κατεύθυνση της μικρότερης δυνατής χρήσης του
αυτοκινήτου τουλάχιστον στο κέντρο της
πόλης. Παράλληλα η αύξηση της χρήσης
των ποδηλάτων (σε μια ιδανική πόλη γι'
αυτό όπως είναι η επίπεδη Αλεξανδρούπολη)
καθώς και των μέσων μαζικής μεταφοράς
(τα mini bus της Κομοτηνής είναι μια καλή
ιδέα όπως και η πρόταση του κ. Λασκαράκη
για παραθαλάσσιο τραμ μέχρι τη Ν. Χιλή
και γιατί όχι και μέχρι τη Μάκρη).
Έχοντας αυτόν τον στόχο - που όλες οι
Δημοτικές παρατάξεις τον επικαλούνται,
στα λόγια τουλάχιστον - θα ήθελα να κάνω
μερικές προτάσεις, χωρίς,
επαναλαμβάνω, να διεκδικώ θέση Συγκοινωνιολόγου,
αλλά από τη θέση του πολίτη που και αυτός
θα πρέπει να έχει θέση για τα
προβλήματα της πόλης του. Οι σκέψεις και
προτάσεις μου είναι οι εξής:
* Θα πρέπει να δοθούν κίνητρα σε
δημότες να δημιουργήσουν εμπορικά
καταστήματα, καφενεία, ταβέρνες κλπ, σε περιοχές
που τώρα προορίζονται μόνο για
κατοικία, όπως η περιοχή του Αγίου Βασιλείου, η
περιοχή πίσω από την Εφορία και η
περιοχή στα νεκροταφεία, έτσι ώστε να μην
είναι αναγκασμένος ο πολίτης για να
αγοράσει κάτι ή για να ψυχαγωγηθεί να
χρειάζεται να κατεβαίνει στο κέντρο με το
αυτοκίνητο. Σήμερα όλη η πόλη κατεβαίνει
στο κέντρο και στην παραλία για να
ψυχαγωγηθεί με τα γνωστά για τους κατοίκους
των περιοχών αυτών αποτελέσματα.
* Θα πρέπει να μελετηθεί η περίπτωση
μονοδρόμησης διαφόρων οδών όπως η
Δήμητρας και η Παπαναστασίου (όποτε
ολοκληρωθεί, μάλλον πριν τις επόμενες εκλογές!)
για παράδειγμα, έτσι ώστε μαζί με τη
Λεωφόρο Δημοκρατίας, την 14η Μαίου και την
Ιωακείμ Καβύρη και ίσως και άλλες οδούς
να δημιουργηθεί ένα δίκτυο δρόμων
απρόσκοπτης κίνησης των οχημάτων που
κινούνται μέσα στην πόλη.
* Θα πρέπει, επίσης, να μελετηθεί η
περίπτωση στις οδούς που είναι μοδόδρομοι ή
που θα μετατραπούν σε μονής
κατεύθυνσης (14η Μαΐου, Ιωακείμ Καβύρη,
Παπαναστασίου, κλπ) ή και σε διπλής κατεύθυνσης
όπως είναι η Λεωφόρος Δημοκρατίας, η
παραλιακή οδός και η Εθνικής Αντιστάσεως ή
η Ηροδότου, να απαγορευθεί η στάθμευση
και να μετατραπεί ο χώρος αυτός που
απελευθερώνεται από τα σταθμευμένα
οχήματα σε ποδηλατόδρομο και σε
λεωφορειόδρομο, έτσι ώστε κάποιος να μπορεί να
κινείται ελεύθερα και ασφαλής σε όλη την
πόλη, χωρίς να κινδυνεύει από διερχόμενα
αυτοκίνητα. Στην περίπτωση αυτή θα
πρέπει να ληφθεί μέριμνα για τις γύρω από
τους δρόμους αυτούς περιοχές που θα
δεχθούν την πίεση των αυτοκινήτων που θα
αποσυρθούν από τους παραπάνω δρόμους,
όπως ελεγχόμενη στάθμευση ή στάθμευση
με κάρτα που θα έχουν οι μόνιμοι
κάτοικοι.
* Συνεχής κίνηση μικρών λεωφορείων (mini
bus) σε όλη την πόλη, έτσι ώστε να μην
είναι αναγκασμένος ο κάτοικος των περιοχών
Αγίου Βασιλείου, πίσω από την Εφορία
και από τα νεκροταφεία, να κατεβαίνει
στην πόλη με το αυτοκίνητό του.
* Δημιουργία του Διοικητηρίου που θα
μαζέψει όλες τις υπηρεσίες σε ένα οίκημα.
Εννοείται ότι η σύνδεση του
Διοικητηρίου με το κέντρο της πόλης με αστικά
λεωφορεία θα είναι συνεχής.
* Πρόβλεψη για σημεία όπου
συγκεκριμένες ώρες και ημέρες θα μπορούν τα
εμπορικά καταστήματα να εφοδιάζονται με τα
προϊόντα τους χωρίς να εμποδίζουν με
διπλοπαρκάρισμα την κίνηση των υπολοίπων
οχημάτων.
* Δημιουργία της περίφημης
περιφερειακής οδού.
* Στελέχωση της Δημοτικής Αστυνομίας
που θα ελέγχει το όλο σύστημα της
στάθμευσης στο κέντρο της πόλης από
αυθαιρεσίες .
* Συνεχής ενημέρωση και διαφήμιση των
καινούργιων μέτρων από τον Δήμο έτσι
ώστε να γίνει κτήμα των πολιτών η κίνηση
μέσα στην πόλη χωρίς ή όσο το δυνατόν
λιγότερο με αυτοκίνητο.
Προσωπικά θεωρώ το ζήτημα του υπόγειου
χώρου στάθμευσης μεγάλο και σοβαρό
για την ποιότητα ζωής των κατοίκων της
Αλεξανδρούπολης. Γι' αυτό και θα περιμένω
με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον τις θέσεις
των λοιπών Δημοτικών παρατάξεων, της
Οικολογικής Εταιρείας, του ΤΕΕ, του ΓΕΩΤΕΕ
και άλλων φορέων.

ΜΟΥΛΟΥΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΓΕΩΠΟΝΟΣ

Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2007

περιβάλλον












τι περίεργα που ηχεί το όνομα περιβάλλον... περιβάλλον ακούμε περιβάλλον δεν βλέπουμε...

Και όχι άδικα. Είμαστε ουραγοί σε θέματα περιβάλλοντος. Απόδειξη ότι έχουμε τις περισσότερες καταδίκες από την Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά η απάντηση του υπουργού ανάπτυξης (με κεφαλαία το γράφουμε όταν είναι Ανάπτυξης) ήταν "και τι μ' αυτό; οι άλλες χώρες δεν έχουν;" ήταν η απάντηση στις ανησυχίες στο θέμα του αγωγού που εξέφρασε η Οικολογική Εταιρεία Έβρου(ναι με κεφαλαία) για το θέμα του αγωγού πετρελαίου.
Καταφέραμε να πιάσουμε καλό ρυθμό σε εξόντωση δασών. Στον Αμαζόνιο αποψιλώνεται έκταση ίση με 6 γήπεδα ποδοσφαίρου κάθε ώρα. Με προδιαγραφές uefa (www.epo.gr/kanonismoi/pdf/KANONISMOS_YPOD_GHPEDON_UEFA_2006.pdf ) οι διαστάσεις του γηπέδου μπορεί να φτάσουν σε 110μ*75μ = 8250 τ.μ. το γήπεδο (ή 8,250 στρέμματα) *6( γήπεδα) = 49,500 (στρέμματα) *24 (ώρες) = 1188000 (ή 1.188 στρέμματα) *10 (μέρες) = 11.880 (ολογράφως 11 χιλιάδες 880 στρέμματα ) πρασίνου χάνονται σε 10 μέρες!!!
Η Ελλάδα έχασε με τις φωτιές στην Πελοπόννησο 2.688.340 (ναι καλά διαβάζετε, 2 εκατομμύρια 688 χιλιάδες και κάτι ψιλά στρέμματα) σε 10 μέρες... (
www.reporter.gr)
Σε ρυθμό ανάπτυξης λοιπόν η Ελλάδα (σίγουρα με κεφαλαίο πλέον) είναι 226,29 φορές αποδοτικότερη από την Βραζιλία!!! ή αλλιώς συμβάλει 226,29 φορές περισσότερο στο φαινόμενο του θερμοκηπίου τις συγκεκριμένες μέρες απ' ότι η Βραζιλία!!!
Αν βάλουμε και τα χρυσά μετάλλια της ΔΕΗ για τη ρύπανση που προκαλούν στο περιβάλλον με την παραγωγή ρεύματος από λιγνίτη στην Πτολεμαϊδα (με κεφαλαίο γιατί είναι ήρωες οι κάτοικοι της περιοχής αυτής που ανέχονται τόσα χρόνια αυτή την κατάσταση), τότε η Ελλάδα είναι η λαίλαπα του πλανήτη και η εξαγγελίες περί ατζέντας περιβάλλοντος και προστασίας αυτού μόνο σαν κρύο αστείο μπορεί να ληφθεί.
Μετά μας φταίνε οι εμπρηστές, οι ασύμετρες απειλές, ο στρατηγός άνεμος και όποια άλλη δικαιολογία μας κατεβαίνει στο κεφάλι τη δύσκολη ώρα. Πραγματικά οι πολιτικοί μου θυμίζουν τα κακομαθημένα παιδάκια που όταν έκαναν σκανδαλιές στο σχολείο έδειχναν με το δάχτυλο στο δάσκαλο κάποιον άλλο για να μην τους τις "βρέξουν".
Αναρωτιέμαι γιατί κρυβόμαστε πίσω από τους εμπρηστές... αν στη θέση της φωτιάς ήταν κάποιος ψυχοπαθής δολοφόνος ή κάποιο θερμό επεισόδιο ; θα το αφήναμε να ξεσπάσει ;
πόσους νεκρούς παραπάνω θα θρηνούσαμε ; Γιατί τα κάνουμε λαμπόγυαλο στο σπίτι μας, όπως τα νευρικά ζευγάρια και μετά ξαναγοράζουμε τα οικιακά μας εξαντλώντας το όριο της πιστωτικής (βλ. επίδομα "ανακούφισης");
Δυστυχώς μία χώρα όπως η Ελλάδα με βαριά βιομηχανία τον τουρισμό, έπρεπε την προστασία του περιβάλλοντος να την είχε ψηλά στην ατζέντα, χωρίς ευχολόγια αλλά με έργα, με νόμους αυστηρούς, με κυρώσεις στους παραβάτες. Γιατί σε λίγα χρόνια με θερμοκρασίες Ισημερινού στη χώρα μας, τους τουρίστες θα τους βλέπουμε με το κιάλι να προτιμούν βόρειες χώρες που θα έχουν θερμοκρασίες που θα θυμίζουν Ελλάδα του 1980 !!!
Τώρα που πλησιάζουν τα έργα "ανάπτυξης" 1.του αγωγού πετρελαίου , 2.των διυλυστηρίων, 3.των χρυσωρυχείων και σε συνδυασμό με τις αποφάσεις για το Δέλτα του Έβρου (επιτρέπεται και πάλι το κυνήγι με απόφαση Δασάρχη, αγνοώντας 5 υπουργούς), την προστασία των δασών από τις πυρκαγιές, τα αντιπλημμυρικά σε Έβρο, Χαλκιδική, Αττική δείχνουν ότι ο βασιλιάς (κρατικός μηχανισμός) είναι γυμνός.
Και δεν τον ξεγυμνώσαμε εμείς, είναι επιδειξίας...

Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2007

Ρέμα Βανικιώτη...



Ρέμα Βανικιώτη : Ιδέα της δημοτικής αρχής προ 20 ετίας να μετατραπεί δρόμο ταχείας κυκλοφορίας. Από τότε έγιναν αρκετές προσπάθειες να ολοκληρωθεί το έργο, σκεπάστηκε, ξανασκεπάστηκε και το αποτέλεσμα το βλέπετε τώρα με το αυτοκίνητό σας.
Να ξεκινήσουμε με τα πλεονεκτήματα του έργου αυτού :



Τώρα ας συνεχίσουμε με τα μειονεκτήματα του έργου αυτού :

  1. Το αυτοκίνητο δεν μπορεί να ακολουθήσει την κίνηση του νερού. Η κυκλοφοριακή σύνδεση του δρόμου με την Λεωφόρο Δημοκρατίας είναι για δεξιοτέχνες οδηγούς.
  2. Η ιδέα για την μετατροπή του ρέματος σε δρόμο έχει 20 ετή ιστορία, τότε που η Καλλιθέα αποτελούσε το βόρειο- ανατολικό όριο της πόλης. Σήμερα η πόλη έχει επεκταθεί σημαντικά, αναμένωντας μάλιστα και νέα επέκταση ως τη Νέα Χιλή. Επομένως δημιουργώντας μία τέτοια αρτηρία στο "κέντρο" της νέας πόλης δημιουργούμε πρόσθετα προβλήματα στην κυκλοφοριακή κίνηση.
  3. Είναι λάθος πλησίον των μεγαλύτερων σχολικών κτιρίων να περνά δρόμος ταχείας κυκλοφορίας. Οι λόγοι αρκετοί α) Σπρώχνουμε τα παιδιά να χρησιμοποιούν μηχανές μικρού κυβισμού. Ήδη η πεζοπορία μέχρι το σχολείο των δεκαετιών του 50-60, αντικαταστάθηκε με ποδήλατο μέχρι και την δεκαετία του 1980, και το φαινόμενο με τα μηχανάκια έγινε αισθητό τα τελευταία 15 χρόνια. β) Αν δεν συνηθίσουν από μικρά την πεζοπορία, ήπια μέσα μεταφοράς (ποδήλατο) ή τις αστικές συγκοινωνίες, δύσκολα θα το κάνουν σε μεγαλύτερη ηλικία, και το φαινόμενο του κυκλοφοριακού θα οξυνθεί.
  4. Σε όλες τις σύγχρονες σε λογική πόλεις τα ρέματα προσδίδουν σαν ελεύθεροι χώροι στην πόλη, αξιοποιούνται σαν χώροι πρασίνου με την πλησίον τους βλάστηση.
Η Καλλιθέα είναι μία γειτονιά πυκνοδομημένη και οι όροι δόμησης της περιοχής σε σχέση με τα πλάτη των δρόμων δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για γενναίες πολεοδομικές παρεμβάσεις. Πρέπει να λάβουμε σοβαρά το πρόβλημα του κυκλοφοριακού και ως πρόβλημα της κίνησης των πεζών και όχι των αυτοκινήτων.
Θα μπορούσε η οδός Παπαναστασίου (γνωστή και ως ρέμα Βανικιώτη) να μετατραπεί σε πεζόδρομο. Το πλάτος μεταξύ των ρυμοτομικών γραμμών έναντι του ρέματος με σοβαρή μελέτη μπορεί να μετατρέψει την εν λόγο περιοχή σε κόσμημα! Σκεφτείτε το με αφετηρία το παλιό Νοσοκομείο (που είναι διατηρητέο) να συντηρηθεί (όπως αρμόζει σε διατηρητέα, και όχι όπως το Καπνομάγαζο), και να αποτελέσει πόλο έλξης. Με σοβαρή παρέμβαση και στον κόμβο του, δίνοντας την ευκαιρία στους πεζούς να διασχίζουν τον δρόμο (τώρα υπάρχει μόνο η συνεχόμενη ροή των αυτοκινήτων).
Ο πεζόδρομος θα είχε μήκος παραπάνω του ενός χιλιομέτρου και αν συνυπολογίσουμε και τις καλοκαιρινές ρυθμίσεις κυκλοφορίας με την απαγόρευση της κυκλοφορίας στον παραλιακό δρόμο θα είχαμε είχαμε εξασφαλίσει πεζοπορία εντός της πόλης μήκους 2,5 χιλιομέτρων (απόσταση από το παλιό νοσοκομείο - motel astir - παραλιακή λεωφόρο - φάρος).

Οι εθελοντές για περπάτημα πολλοί : γονείς με μικρά παιδιά, ηλικιωμένοι, άτομα με ειδικές ανάγκες όπου δεν μπορούν να περπατήσουν στην πόλη σε απόσταση μεγαλύτερη των 100 μ ελεύθερα από τα καταστήματα και τα παρκαρισμένα οχήματα.
Όσο αφορά την οδό Δήμητρας που έχει πρόβλημα σαν οδός διπλής κατεύθυνσης, θα μπορούσε τουλάχιστον πιλοτικά να δοκιμαστεί ο χώρος στάθμευσης του εγκατελειμένου (πλέον) Νοσοκομείου ως υποχρεωτικός για την γειτονιά με αποτέλεσμα την απελευθέρωση του από παρκαρισμένα και σταθμευμένα οχήματα επί της προαναφερθέν οδού καθώς και των πεζοδρομίων της. Ίσως με αυτόν τον τρόπο να μπορέσει να λειτουργήσει ως δρόμος η Δήμητρας και ως πεζόδρομος η Παπαναστασίου.
Είναι τολμηρή η ιδέα, αλλά είναι καιρός να αποκτήσουμε σοβαρούς πεζοδρόμους στην Αλεξανδρούπολη, όπως έχουν και άλλες σύγχρονες πόλεις. Οι σημερινοί εξυπηρετούν αποκλειστικά τις ανάγκες των καταστημάτων. Είναι καιρός να τολμήσουμε για μία πόλη ανοικτή για όλους.






ή στραβός είναι ο γιαλός...ή στραβά αρμενίζουμε...

TMHMA Γ΄ - Bουλή



KEΦAΛAIO ΔEYTEPO - Kωλύματα και ασυμβίβαστα των βουλευτών

'Αρθρο 56 - (Κωλύματα εκλογιμότητας)

**1. Έμμισθοι δημόσιοι λειτουργοί και υπάλληλοι, άλλοι υπάλληλοι του Δημοσίου, υπηρετούντες στις ένοπλες δυνάμεις και στα σώματα ασφαλείας, υπάλληλοι οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης ή άλλων νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, αιρετά μονοπρόσωπα όργανα των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, διοικητές, υποδιοικητές ή πρόεδροι διοικητικών συμβουλίων ή διευθύνοντες ή εντεταλμένοι σύμβουλοι νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου ή κρατικών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου ή δημόσιων επιχειρήσεων ή επιχειρήσεων τη διοίκηση των οποίων ορίζει άμεσα ή έμμεσα το Δημόσιο με διοικητική πράξη ή ως μέτοχος ή επιχειρήσεων των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης δεν μπορούν να ανακηρυχθούν υποψήφιοι ούτε να εκλεγούν βουλευτές, αν δεν παραιτηθούν πριν από την ανακήρυξή τους ως υποψηφίων. Η παραίτηση συντελείται με μόνη τη γραπτή υποβολή της. Αποκλείεται η επάνοδος στην ενεργό υπηρεσία των στρατιωτικών που παραιτούνται. Τα ανώτερα αιρετά μονοπρόσωπα όργανα των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης δεύτερου βαθμού δεν μπορούν να ανακηρυχθούν υποψήφιοι ούτε να εκλεγούν βουλευτές κατά τη διάρκεια της θητείας για την οποία εξελέγησαν, ακόμη και αν παραιτηθούν.


δεν ξέρω από σας κάνατε τον κόπο να μπείτε στον ιστοχώρο (ή site) της Βουλής των Ελλήνων (www.parliament.gr). Δυστυχώς διαπίστωσα το παραπάνω θλιβερό γεγονός. Οι λόγοι που σκέφτομαι είναι 3 :

  • Εν γνώση της νομοθεσίας αλλά για επικοινωνιακούς κατά τα άλλα λόγους εντυπωσιασμού έγινε η επιλογή της (αγαπητής κατά τα άλλα) Φώφης.
  • Η αξιωματική αντιπολίτευση ( είπαμε ότι με κεφαλαία γράφουμε αν ήταν Αξιωματική ή Αντιπολίτευση) έχει άγνοια της νομοθεσίας και του Συντάγματος της χώρας.
  • Γνώριζε αλλά ήθελε να παρακάμψει τη νομοθεσία.
Σχόλιο 1ο : είναι δυνατόν να φανατίζεις το εκλογικό κοινό σου, κάνοντας τέτοιου είδους κινήσεις ;
Σχόλιο 2ο : Είναι δυνατόν κόμμα να έχει άγνοια της νομοθεσίας ;
Σχόλιο 3ο : αφήνω το σχόλιο σε εσάς...εγώ κουράστηκα με δαύτους...

Πραξικόπημα ανέφερε ο εκπρόσωπος τύπου του πασοκ (είπαμε για τα κεφαλαία), ο οποίος αλλάζει κάθε 3+λίγο (για άγνωστο λόγο). Ασύμμετρη απειλή λεέι ο άλλος...

Μου φαίνεται ότι πραματικά η χώρα θέλει ένα πραξικόπημα για να διώξουμε όλους τους πολιτικούς μας που αποτελούν ασύμμετρη απειλή για τις ζωές μας...όσο για το μέλλον μας ; αυτό παίζεται στο χρηματιστήριο και στα ομόλογα...

Αυτή δεν είναι χώρα, άνδρο τρομοκρατών είναι...